sobota, 21 marca 2015

sentencje #1

       
              

Z zapałem karmie się serialami.
Znałam kiedyś kogoś kto zaraził mnie miłością do seriali o lekarzach. Tyle w sumie mi z tej znajomości zostało.
Chorobę tą rozsiewam dalej - z tym, że medyczne sprawy w tym mało mnie interesują.
Ktoś piszący dialogi pochylił się nad pewnymi tekstami. Ujął pięknie w słowa uczucia które tak trudno wyrazić.
Lubię to. Lubię te teksty, dialogi i tą serialową fikcję.


-(…) wyszedłem i przyjechałem tutaj..
- i spotkałeś mnie..
-… i spotkałem Ciebie.
- Kim byłam dla Ciebie? Dziewczyną, którą przeleciałeś żeby odreagować (…) ?
- Byłaś jak chałst powietrza. Tonąłem a Ty mnie uratowałaś. To wszystko co wiem.
- To za mało.
Chirurdzy s2 e1 min 37


- Pomyślałeś, że nawet będąc szatanem i cudzołożna suką mogę nadal być miłością Twojego życia?
Chirurdzy s2 e4 min 6:42

-  Kłamałam. Nie wyrzekłam się Ciebie. Tak bardzo się zaangażowałam, że jest to wręcz upokarzające, bo stoję tu i błagam..
- Meredith..
- Zamknij się, pamiętaj, że wrzeszczę kiedy mówisz Meredith. No to posłuchaj. Masz prosty wybór albo ona albo ja. Jestem pewna, że to wspaniała kobieta, ale ja Cię kocham Derek. I to miłością kogoś kto udaje, że lubi tą samą muzykę co Ty, pozwala Ci zjeść ostatni kawałek sernika i trzyma nad głową radio przed Twoim oknem. Kocham Cię tak bardzo, że aż Cię nienawidzę, a więc… wybierz mnie, kochaj mnie...
Chirurdzy s2 e5 min 34:30

- Prosiła abym Panu przekazał pewną wiadomość, że gdyby miłość decydowała o wszystkim ona nadal byłaby z Panem.
Chirurdzy s2 e6 min 37:25


- My uwielbiamy święta Derek.. przynajmniej uwielbialiśmy…
- W święta człowiek chce być z ludźmi których kocha. Nie mówię tego żeby Cię zranić.. Merdedith nie była przygodą ani też nie była zemstą. Zakochałem się w niej. To nie minie dlatego, że postanowiłem zostać z Tobą.
Chirurdzy s2 e12 min 38:02

Mężczyzna którego kocham ma żonę, która w dodatku zabiera mi pasa. No dobrze nie zabrała go a sama jej go dałam.. ale chciałam dać go jemu a nie jej. Tak czy owak ona ma mojego Doktora Mc Sexy i mojego Mc Psa i w ogóle całe moje Mc Życie! A co ja mam? Nie pamiętam naszego ostatniego pocałunku, bo nikt nie przewiduje, że ten akurat będzie ostatni. Myślimy, że zawsze będzie pięknie… po za tym moja odżywka przestała działać i chyba dostaję osteoporozy! Chcę żeby coś się stało, muszę mieć powód żeby żyć, nadzieję! A nie mając nadziei będę leżeć czując się jakbym miała dziś umrzeć.
Chirurdzy s2 e16 min 02:54

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz