sobota, 14 marca 2015

kocham cię

źródło: http://zjdz.blogspot.com/2011/02/do-i-love-thee.html

                  

Kochałam Cię
do dna własnej duszy, do granic własnego umysłu.
Kochałam Cię
łzami, które nie były widoczne dla Twoich oczu,
biciem serca, które nie było dla Ciebie wyczuwalne.
Kochałam Cię
z daleka,
z bezpiecznej odległości.
Tak bardzo Cię kochałam
niewidzialnymi dla Ciebie gestami,
skrywanymi myślami,
szeptem,
zamkniętymi oczyma…
milczeniem i wymownym spojrzeniem,
całym rozgrzanym ciałem.
Kochałam Cię wczoraj rano i późnym wieczorem.
A jutro…
jutro znów Cie będę kochać,
natomiast dziś nie mogę.
Dziś od poranka mam przerwę w uczuciach.
Dziś zabrakło mi dla Ciebie miłości.
Gdybym kochała Cię dziś rozpadłabym się.
Od jutra
kochać Cię znów zacznę żarliwie i mocno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz